Sık geçen başlıklar

diyanet'in yoksulluk fetvası 1

ekşi'de gör
diyanetten yoksulluk fetvası: "sizi açlıkla sınayacağız, maddi ve manevi sıkıntılar alın yazısı, isyan etmeyin"

diyanet işleri başkanlığına bağlı din hizmetleri genel müdürlüğü tarafından hazırlanan cuma hutbesinde, maddi ve manevi sıkıntılar ‘alın yazısı’ olarak nitelendirilirken “bu dünya imtihan dünyasıdır. acınızı isyana dönüştürmeyin” ifadeleri kullanıldı.

https://tele1.com.tr/…isyan-etmeyin-hutbesi-103437/

kişisel edit:

yani diyanet diyor ki:
"siz yoksulluktan şikayet etmeyin, bu kaderdir.
uyumaya devam edin ki, biz lüks ve şatafat içinde yaşayabilelim."

avrupadakilerin alın yazısı fakirlik değil nedense. din böyle bir şey işte.. fakire şükretmesini öğret ki, zenginlere isyan etmesinler.

diyanet diyor ki;
“fakirlik, işsizlik, borç alın yazısıdır”

peki, zenginlik, şatafat nedir?

hepsi alın yazısı ise
neden bazılarının yazısı farklı?

yoksulluk kader değildir

kader ise
neden
devletler halkını yoksulluktan kurtarmaya çalışıyor?

kadere karşı mı çakıyorlar?