Sık geçen başlıklar

diyanet skandal et şartnamesi 1

ekşi'de gör
benim şartnamede en çok dikkat ettiğim şeylerden biri şu oldu;

"menşei itibariyle ithal et kesinlikle kabul edilmeyecektir."

neden kesinlikle ithal kırmızı et tüketmediğinizi halka anlatsanız da hepimiz sebebini bir bilsek değil mi?