Sık geçen başlıklar

diploma mı tecrübe mi 2

ekşi'de gör
mezun olduktan sonra diplomanın geçerliliği maksimum 4 sene. 5 sene önce mezun olmuş birinin artık iyi kötü iş tecrübelerini konuşuyor olması gerekir. mezun olup 4-5 sene bi bok yapmadıysa o diplomanın da faydası olmaz.

hatta yeni mezunlar arasında staj yapmış olanları (az da olsa tecrübe sahibi olanlar) tercih eder şirketler. yani iş konusunda tecrübe sizi diplomadan daha uzun süre ileri taşır.
ikisi de. tecrübesiz bir diplomalı ile çalışmak neyse tecrübeli bir diplomasızla çalışmak aynı şey. ne salt teori işe yarar ne de salt pratik. ikisinin karışımı daima iyidir.