Sık geçen başlıklar

dinar'da açlıktan birbirini yiyen köpekler 2

ekşi'de gör
sokağa salın bizi yesinler. dünyanın hiçbir ülkesinde 1-2 haftadan fazla bakılmıyor, uyutuluyorlar. çünkü akıl dışı.
ama türkiye'de olur çünkü akıl yok.
çünkü köpekseverler barınağa yem götürmüyor, sokaklara ve otoban kenarlarına döküyor.
o zaman başa dönüyoruz, sokağa salın bizi yesinler.
memleketin bir çok ilinde gördüğüm manzara. bir çok küçük il ve ilçede daha vahim görüntüler var.
şemdinli'nin derecik yolu üzerinde binlerce köpek var, van'da binlerce köpek var. aklınız şaşar. dağ taş köpek. kendilerini de yiyorlar, bulduklarını da.
bir de bunları beslemeye çalışan bir kadın vardı. beslendikçe ürüyorlardı. durum tam bir kaos ve vahşet.
iyilik böyle bir şey değil. iyilik onbinlerce köpeği barınağa atmak ve tıkmak değil, bu bütçeyi karşılayamaz kimse.
üremenin önüne geçilmesi lazım. kontrol tamamiyle kaybedilmiş durumda. birileri yazdıklarımı kıçından anlayıp özel mesaj yoluyla küfür eder diye bazı şeyleri 10 defa yazdım yazdım ve sildim.
olm biz de hayvan seviyoruz ancak mantıktan uzak değil. bu işin sonu yok...