"kürtler sizin evinizi bombalarken, biz de sizi stadda bombalayacağız" diye banner açan taraftara sahip takım. bizimkiler putin diye bağırınca olay olmuş. kürtlerin türkleri bombalaması ise diğer takım taraftarı türkler tarafından bile "ama onlar avrupalı taaaam mıaaaaa" şeklinde savunuluyor.
pankart açın "ruslar evinizi bombalarken, biz de sahada sizi bombalayacağız" diye. öyle göte böyle yarak.
edit: soranlar oluyor.
şanlı dinamo taraftarı.
bire bir aynısını, kurds yazan yeri russians olarak değiştirip asın işte.
27.08.2022 · 39. sıra
xeuszt
26.08.2022 14:41 ~ 15:36