evet, ben onlardan biriyim!
rahatsız oluyorum arkadaş! o sırıtık suratla ve acımtrak ses tonuyla gözümün içine baka baka dileniyorlar.
her geçen zaman farklı farklı dilencilik türleri ekleniyor. mesela kırmızı ışıkta duran arabaların arasında dolanıp "bir şey diyebilir miyim?" türü dilenciler, arkasında kocaman kağıt toplama el arabası olan ve birden bire el arabasıyla üstüne yürüyüp "abla bir şey söyleyebilir miyim?" diyen ergen dilenciler. .. lan bunlara "hayır!" demekten bıktım!
silinsinler dünyadan.
19.02.2023 · 40. sıra
terbiyesiz
18.02.2023 09:15 ~ 12:33