oha artık. allah bizi korusun. bak işte ne akpden, ne mhpden korkmam ama bu herifler adam boğazlayan, hücre evlerine gömen saçma sapan bir oluşum. işid bunlar işte. hizbullah lan bu. hizbulvahşet, hizbuldehşet, hizbulterör bunlar. tövbe yarabbim evlerden ırak, ne günlere kaldık.
edit: size şaka gibi geliyor. bunlar için islamı kendileri gibi yaşamayan herkes mürted, kafir. hadi biz seküler müslümanları kestiler, oh dersiniz eminim. peki siz makyajlı türbanlıları, siz kısa pantolonlu nargilecileri yaşatırlar mı sanıyorsunuz? biz size onlardan daha yakınız emin olun. tövbeler olsun.
21.04.2023 · 37. sıra
prometyus
20.04.2023 00:01 ~ 00:07