Sık geçen başlıklar

dijital platformların sinemayı öldürüyor olması 2

ekşi'de gör
hayır sinemayı öldüren pahalılık ve bunun üstüne beyaz perdenin tekelleşmesidir, en azından türkiye'de. ayda 50-100 tl arası vererek ev konforunda istediğini yiyip içerek neredeyse her yeni çıkan film ve diziye ulaşabilirken niye hem bilet hem yiyecek içecek için fahiş fiyatların olduğu sinemalara gidelim?
kendi paramla 45 dk reklam izleten türk sinemalarına gerçekten az bile. son gittiğim filmde millet ayaklandı salonu terk etti ve müdürün odasını basmıştı. hayatın her aşaması dijitalleşiyor, sinemanın dijitalleşmesi çok normal.