3 ay önce dişimde apse çıkmıştı, ağrıdan ve ateşten ölüyordum. diş hastanesine gittiğimde 2020 yılının ocak ayına randevu verdiler (6 ay sonrası). 3 yıl önce dişim kırıldığında da ağrı içinde kıvranırken iki ay sonrasına randevu vermişlerdi.
açık konuşmak gerekirse ben bir üniversite öğrencisiyim. ailemin gönderdiği üç kuruş dışında bir gelirim yok. özel hastaneye gitmek gibi bir imkanım da yok. beni bu hale düşüren sistemin ta a. koyayım.
22.10.2019 · 9. sıra
lforliseli
21.10.2019 00:38