bunun en büyük sebeplerinden biri hasta kayıtlarda görevli tıbbi sekreterler.
inanılmaz ters cevaplar veriyorlar. hepsi için konuşmuyorum ama genellikle gördüğüm kadarıyla, sen diye hitap ederler. üst üste 2 soru sorduğun zaman direkt azarlamaya başlarlar.
her gün yüzlerce insanla uğraşıyorlar, stresli olabiliyordur anlıyorum ancak herkese cahil muamelesi yapmak ve böyle bir üslupla insanlarla konuşmak hiç hoş değil.
14.06.2024 · 28. sıra
helmund
13.06.2024 13:53 ~ 13:54