starbucks'ın sadece ders çalışmak ve freelancerlar için açtığı geniş masaları mı eleştiriyor bu dümbük?
oğlum o alanlar zaten o işler için açıldı. tek derdin kahve içmekse al kahveni siktir git.
19.03.2017 · 36. sıra
whatdreamsnevercome
18.03.2017 14:48