Sık geçen başlıklar

dermatologların hiçbir işe yaramaması 1

ekşi'de gör
zamanında basit bir nasır için beni genel cerrahi dokturu bu siğil diyerek cildiyeye sevk etmişti. doktor hanım siğil mi nasır mı anlamadı. ayağıma yayılmasın diye dondurucu sıktı ve krem yazdı. 15 gün sonra gel dedi gittim yine dondurucu sıktı. 15 gün sonra gel dedi gittim yine dondurucu sıktı. hocam bu çok ağrıyor, zonkluyor hatta yeri geliyor uykudan uyandırıyor bu başka şey olmasın dedim. belki bir şey batmıştır ortapediye git dedi. en son eczaneden 10 liraya nasır bandı alıp yapıştırdım.
nasır yumuşayınca kesip attım ve düzeldi. velhasıl siğil ve nasırı birbirinden ayıramayan bir cildiye doktoru ile aylarca muhatap oldum.