Sık geçen başlıklar

depremin maliyeti ortadayken zamlara laf etmek 2

ekşi'de gör
depremin maliyeti derken ölen ,işletmesi evi yıkılandan alınamayan vergilerden bahsediliyor. deprem bölgesine hayırseverlerin verdiği yardımlar dışında ne harcandığını anlamadım. her hafta ordayım. demiri karşılığı bina yıkanlar var başka birşey yok. yapacakları evi dağbaşına yapıp o evlerin 20 katı arsa değeri olan arazileri kamulaştırmaya karar verdiler. üstüne yaptıkları evleride bedava vermiyorlar.
deprem maliyetiymiş. eşimin altınları gibi kimbilir kaç kişinin değerli eşyası o molozlarla beraber kaldırılıp iç edildi. milletin evinden eşya almasına izin vermeyip ihale alan firmalara evleri yağmalattılar. deprem sel yangın vb afetlerde devletten birşey beklemeyin .ortada sofra yoksa devleti göremezsiniz.
e bu zamanlar olmasın diye hani deprem vergisi topladık? tabi onlar birinin cebine gitti değil mi?