ya amına koyim her twiti alıp burada tartışalım mı anlamadım ki ben?
sokaktaki lafları da kayıt edip burada yayınlayalım mı?
konuşurlar kardeşim, beyni olan herkes konuşur, her beyni olanı alıp burada tartışalım mı?
58 takipçili adamın tiwitini ülkenin kafa yapısı diye sözlüğe taşımak nasıl bir kafa yapısıdır amk?
13.06.2017 · 29. sıra
gelecomp
12.06.2017 16:39 ~ 16:40