Sık geçen başlıklar

depozito dönemine geçiyoruz 1

ekşi'de gör
şu şekilde olacak sistem: depozito sistemine geçiyoruz diyip metal cam plastik ürünlere zam yapacaklar. bir süre sonra da o sistemi iptal edecekler ama zamlar kalacak. ortada artık pet şişe falan göremeyeceğini sanan saftirikler de bu duruma şaşıp kalacaklar.

edit: aha, bi saftirik de aşağıya gelmiş. doğa için mantıklı falan diye düşük iq denemesi yapmış. olum siz bu kafayla nasıl yaşayabildiniz bugüne kadar?

edit 2: polyannalar çoğalıyor. işte bunların verdiği oylarla 20 yıldır ayni parti başta.