şu şekilde olacak sistem: depozito sistemine geçiyoruz diyip metal cam plastik ürünlere zam yapacaklar. bir süre sonra da o sistemi iptal edecekler ama zamlar kalacak. ortada artık pet şişe falan göremeyeceğini sanan saftirikler de bu duruma şaşıp kalacaklar.
edit: aha, bi saftirik de aşağıya gelmiş. doğa için mantıklı falan diye düşük iq denemesi yapmış. olum siz bu kafayla nasıl yaşayabildiniz bugüne kadar?
edit 2: polyannalar çoğalıyor. işte bunların verdiği oylarla 20 yıldır ayni parti başta.
15.11.2021 · 48. sıra
draklayn
14.11.2021 11:34 ~ 11:58