Sık geçen başlıklar

deniz benim denizim değil kürdistan'ın denizidir 2

ekşi'de gör
aslinda hdp'lilerin cogunun icinde tuttugu ve soylemekten cekindigi dusunceleri bir cirpida soyleyivermis.

1. kurdistan: turkiye'yi parcalayarak kurmayi dusundukleri devlet.
2. dagdaki aslanlar: askerimize kursun sikan teroristler.
3. dusman: turk silahli kuvvetleri.
4. onlara borcluyuz: turkiye'nin incisi izmir'de yasiyor ama pkk'ya minnet duyuyor.

bu asagilik yaratik, bu serefsiz hain, su katilmamis orospu cocugu alenen boluculuk yapmaktadir. elbette hdp'lilerin tumu boyledir demiyorum ama yillardan beridir 30 bin insanimiza mal olan asagilik teror orgutu pkk'yi alenen desteklemek ve tsk'ya alenen dusman demek tam bir su katilmamis orospu cocuklugudur.

turkiye'nin incisi izmir'de yasa. her turlu nimetten faydalan. herhangi bir ayrimcilik ve baski gorme. sonra dagdaki teroriste minnet duy, tsk'yi dusman belle. ben bunu kabul edemiyorum. dilinizi, kulturunuzu, geleneginizi yasayin. karisan en serefsizdir ama yasadigin ulkeye de dusman deme be... hem de izmir'de yasayip bu hainligi yapma, bu kadar alcakca, bu kadar serefsizce askere dusman deme.