bu ülkede herkes hesap sorar, kimse hesap vermez. özür zayıflık belirtisidir. özür dilemeyip inad eden insanları dünya lideri diye sırtında taşır yığınlar.
ama bu hakem, hakemlik adına çıtayı acayip yükseltti. . artık hakemlik bu ülkede bazıları için çok zor olacak.
herkese ders olması umuduyla.
29.09.2015 · 9. sıra
otolastik
28.09.2015 21:59