hep eleştirdiğim bir konuda beni utandırmıştır.
tebrikler, yapıcı adımların başlangıcı olması dileğiyle...
(bkz: yiğidi öldür hakkını yeme)
09.08.2015 · 35. sıra
reverse engineer
08.08.2015 14:49 ~ 14:50