Sık geçen başlıklar

demet akbağ'ın kfc reklamı 1

ekşi'de gör
her şeyi geçtim de "sinema ve tiyatro sektörü corona yüzüne öldü, o yüzden oynamıştır, aç mı kalsın" diyenleri görünce götümle güldüm. bu asgari ücretliler herkes kendi gibi sanıyor galba. bu kişilerin çoğu yıllarca iş almasa bile, 10 yıl 7 sülalelerine yetecek kadar parayı yaptı zaten.

demet akbağ'ın boğazdaki evi
zamanın bizim mutfak reklam filminde 2 milyon tl para almış demet akbağ.

tamam reklam iyi deyin, kötü deyin, eleştirine eleştirin, eleştirmeyenleri eleştirin ama gidip bu kişiler için "korona oldu, işleri yok, paraları yok" gibi komik ve gülünç şeyler demeyin!!.

not: demek akbağ büyük bir tiyatrocudur, ona laf yok. ayrıca reklam filmi tırt olmuş. demek akbağ gibi bir isme yakışmamış.