oruç tutan bir insan olarak yemek yiyen, su içen insanlardan rahatsız olmuyorum. çünkü bu benim kendi tercihim. aç ve susuz kalmayı ben istedim. kimse beni zorlamadı. ben oruç tutuyorum diye de kimse kendini kısıtlamak zorunda değil. fakat ülkemizdeki hristiyan ve musevi vatandaşlarımız sağ olsunlar bu konuda çok duyarlılardır. kimsenin önünde yiyip içmezler. kendilerine teşekkür ediyorum.
öte yandan, herkesin birbirine saygılı olması gerektiğini düşünüyorum. müslümanlar da gayrimüslimlerin bayramlarına -ve varsa- oruçlarına saygılı olmalı. islam içinde alevi soydaşlarımızın muharrem orucuna saygı duyun da, sonra bunu konuşuruz.
01.05.2020 · 6. sıra
agzinda sigarayla halay ceken adam
30.04.2020 00:09