Sık geçen başlıklar

deli2go'yu delitugo diye okuyan tip 1

ekşi'de gör
shell’i aradim oyle okunmuyormus. telefona bakan adama da durumu izah ettim. eksi’de boyle filan diyorlar dedim. o da tam olarak; yalanciyi yatirip sikselerdi boyle baslik acmazlardi dedi. haklisiniz deyip kapattim.