Sık geçen başlıklar

deistler anne ve babalarıyla evlenebilirler 2

ekşi'de gör
doğrudur. deistler eve geldigi zaman kapıda şapka filan görseler de sallamazlar hatta. 19. asırdan ünlü deist hayrullah cevdet efendi "taaşşuk-u fitnat ve evlat" isimli eserinde "olmaya devlet cihanda maaile cima gibin" diyerek bu mevzuya parmak basmıştır.

(bkz: mum söndü/@maarri)
tam bir müslüman kafasını gösteren açıklamalar.

bakın bu insanların hepsi böyle düşünüyor.

"eğer din olmasa istediğimiz her boku yeriz!"

yüzde %99'u böyle düşünüyor.

ateizm, deizm vb şeylerdeki özgürlük "yapmak" özgürlüğü değildir. "yapmamak" özgürlüğüdür.

bunu anlayacak kafa nerede?