Sık geçen başlıklar

deist ailemize dini yorumlar istemiyoruz 1

ekşi'de gör
bir ateist olarak buna en hafif tabirle terbiyesizlik diyorum. görmezden gel geç. ne acayip insanlar var. yorum istemiyorsan paylaşım yapma.