benim için aşırı tezat bir durum bu.
ilk izlediğimde bu ne lan komik mi dedim.
daha sonra komik gelmeye başladı.
şimdi de görüyorum ki komik bulanlar linç ediliyor.
komedi algım mı düştü anlamadım.
beğenin ya da beğenmeyin. adamlar eğlenceli. sen de gül geç işte.
gülmüyosan da emekli baba gibi maydanoz olma.
10.01.2019 · 8. sıra
bi korum bi de duvardan yersin
09.01.2019 00:03