Sık geçen başlıklar

dayak azaldıkça öğrenci kalitesinin düşmesi 3

ekşi'de gör
dayaktan öte, sınıftn kalmanın kaldırılması etkilidir denilebilir. öğrenci ne yaparsa yapsın sınıfta kalmıyor. çocuğa yaptığı hareketin bir sonucu olmadığı öğretiliyor. sonrasında öğretmenlere dalaşan p*çler çıkıyor ortaya işte. e dayak yok. çocuğun her yaptığı yanına kalıyor.
"bir öğrenci derste sesli bir şekilde küfrediyorsa çözüm önerileri nelerdir ?
öğrenci derste ve teneffüste arkadaşlarına şiddet uyguluyorsa çözüm önerileri nelerdir ?
derste öğrenciler kalkıp kavgaya tutuşuyorsa çözüm önerileri nelerdir ?"

gofret ver, düzeliyorlar.
avrupa'da hic dayak yok. ogrenci kalitesi gayet iyi durumda. ama ogretmen kalitesi dustukce ogrenci kalitesinin dustugu fikrine katilabilirim.