Sık geçen başlıklar

dava açıp kentsel dönüşümü durduran mahalleli 1

ekşi'de gör
her zaman diyorum. devleti ilk suclayacaksak ikinci sirada da vatandasi suclamaliyiz. hepimiz el birligi ile yaptik bunu. araba alirken uc kere kontrole sokan vatandas aynisini ev alirken yapmiyor. kimsenin umrunda degil. babamin eski bir dairesi vardi istanbul bahcelievlerde. 5 sene ugrastik kentsel donusume sokabilmek icin. depremde altinda kaliriz dedik kimsenin umrunda olmadi. binanin yarisi kabul etse diger yarisi itiraz etti. herkesin derdi kendi dairesini daha yuksek bedele okutmak yada kentsel donusum icin kendi dairesinden daha degerli bir daire istemek. hic kimse bu bina yikilirsa altinda cocugum kalir diye dusunmedi. babam bes sene ugrasti bu bina sakinleri ile en sonunda dayanamadi satti gitti dairesini. biliyoruzki bizim eski bina istanbul depreminde yikilacak. su uc gunluk dunyada coluk cocugunun yasamini uc kurus icin riske atan insanlarla dolu bu ulke.