sanırım hastanenin yöneticileri yalnızca sağlık hizmeti vermiyorlar. tıbbi müdahale gerektirecek dayak hizmeti de veriyorlar.
karı koca olan o çiftten bir ricam var, 33 yaşındayım hiç dayak yemedim. 3-5 itinizi yollasanız, beni güzel bir dövseler çok hoş olur. isterseniz topuklarıma da sıktırabilirsiniz. söz gelip sizin hastanede yatarım. hatta ambulans da gönderin itlerle birlikte.
şu dünyada ne kadar iyi kalpli insanlar var ya. önce dövdürüyorlar sonra kıyamayıp tedavi ediyorlar. bir yandan da sapık 31'ci çalışanlarını da evermeye çalışıyorlar.
kalp darıca hospital park kalp.
07.05.2017 · 36. sıra
neocheater
06.05.2017 02:01 ~ 02:03