okan bayülgen kısaca ''ben bu ülkenin ne salağıyım ne de kahramanıyım, söylenecek çok şey var ama söyleyeni bir daha söyletmiyorlar. ben senin arkanda dursam kimse benim arkamda durmaz'' dedi.
böyle aşağılık bir ülke olduk. kimse sesini çıkaramayacak, korkudan muhalefet dahi yapılamayacak duruma gelinecek.
07.02.2016 · 35. sıra
str
07.02.2016 01:20