Sık geçen başlıklar

dağ evi + kar + şarap + şömine + pikap + kedi 2

ekşi'de gör
bırakın bu filmlerde gördüğünüz hayatlara özenmeyi
hepimiz hali hazırda olan işinizi bırakıp böyle bir şeye kalkışamayağınızı biliyoruz
hemen hemen tüm plaza çalışanlarının ortak (hikayeden)hayalidir
stoktaki odun bitince gidip iki odun kıramayacak tipler gelip güzelleme yapıyor burada telefonu elinizden alsalar 3. günün şafağında gandalf’ın elinde akıllı telefonla gelmesini beklersiniz
kandırmayalım birbirimizi
bu demek değil ki hayalini kurmayın banane amk hayal sizin hayaliniz de bari haftaya yapacakmış gibi yalandan yazmayın
pikap bu noktada olayın bokunu çıkarmak oluyor işte. koy oraya spotify, bok mu var her şeyin nostaljik olanını tercih ediyorsunuz yani?

edit: ayyy, haspam. gelmiş bana lossless audio muhabbeti yapıyo. hee, dağ evine hi-fi kurduk; uncompressed vinly master kaldı ahahah. olm sağda solda bir şeyler okuyup “bu işin piriyim” ayağına satmaktan vazgeçin ya. 128kpbs 2 megabaytlık mp3’ü, cubase’den .flac export alıp 400 megabayt yapıp itelesen “ayhh, flac, kayıpsız dinliyorum ben, mp3 bok” ayağına gezer; hâlâ şekil derdinde kıro.