film paketini beğenmeyenlere dava açan firmaymış.
zorla mı beğendireceksiniz, hayırdır?
digitürk aboneliğim bitince d-smart alayım diyordum, bu olayın yaşanması iyi oldu. dünyanın en iyi paketlerini en uygun fiyata verseniz de size şu saatten sonra tek kuruş çıkmaz benden.
29.04.2017 · 9. sıra
sentenza
28.04.2017 10:18