Sık geçen başlıklar

d-smart 1

ekşi'de gör
film paketini beğenmeyenlere dava açan firmaymış.
zorla mı beğendireceksiniz, hayırdır?

digitürk aboneliğim bitince d-smart alayım diyordum, bu olayın yaşanması iyi oldu. dünyanın en iyi paketlerini en uygun fiyata verseniz de size şu saatten sonra tek kuruş çıkmaz benden.