ne kadar düz vites araçla sürüşü sevsem de artık baydı bu insanların düz vites öğrenin goygoyu. 18 senedir otomobil kullanıyorum, dozer, kepçe, forklift, kamyon, otobüs dahil sürmediğim taşıt kalmadı diyebilirim, deneyimliyim yani.
otomatik vites de tıpkı diğer konfor ekipmanları gibi bir şey ve teknoloji geliştiği müddetçe daha da yaygınlaşacak. düz vites sürmeyi öğrenin diyenler senkromeçsiz düz vites sürmeyi biliyor mu mesela? bilmiyor %99'u. 70 model bir bedford kamyon sürün mesela, vites geçiremezsiniz öyle.
servosuz direksiyona alışın diyen var mı aranızda? kalmadı artık direkt direksiyon sistemi.
yahu abs'siz arabayla fren yapmayı öğrenin, frene asılmayın öyle, trailbrake yapın diyen var mı? yok.
neden manuel vitese bu kadar kutsiyet atfediliyor o halde? 2021 model, hillholder'lı manuel bir araçla 90 model balatayı sıyırmış, komple analog bir aracın debriyajı aynı mı sanıyorsunuz? değil tabii.
mecbur değilseniz öğrenmeye gerek yok manuel vitesi. hevesiniz gelirse öğrenirsiniz. bu kadar gerizekalı taksici dolmuşçu manuel kullanıyor. üstün şoför mü bunlar? cevabı size bırakıyorum.
12.07.2021 · 6. sıra
bos gezenin bos ustasi
11.07.2021 11:07