evet diye cevap verilesi bir soru cumlesi.
"tarifeli ucaklarla dolasmak utanilacak bir sey mi?
senin vatandastan ne üstünlügün var?
alti üstü vatandasa hizmet etmek, devlet islerini belli bir düzen icerisinde islemesi icin oraya gelmis, vatandasin vergileriyle maas alan bir devlet memurusun. 7-8 tane ucak senin neyine? havayollari sirketi baskani misin sen?" derdim ana muhalefet genel baskani olsam. ama olmadigimdan diyemiyorum.
cunku (bkz: cumhurbaşkanımızı en çok benim sevmem).
ayrica kilicdar vasifsizi da bunu diyemez, bos bos konusur yine.
09.07.2021 · 47. sıra
warone
08.07.2021 13:11