utanç verici reklam.
yahu kullandığınız ekipmanların hepsi dövizle geliyor, nasıl bir fayda gördünüz başkanlık sisteminden? ha vergi borcunuzu sildilerse, ucuza arsa kapattıysanız, sgk prim istisnası falan aldıysanız söyleyin bilelim. eğer öyleyse tabii ki başkanlık sistemi çoh güzeldir.
12.09.2020 · 9. sıra
eksi peace
11.09.2020 11:57 ~ 12:55