Sık geçen başlıklar

düğün kurallarını açıklayan kezban 2

ekşi'de gör
aslında bazıları mantıklı olan açıklama.
çocuk olmaması fikri güzel
türkçe müzik, roman, halay vs olmaması konusunda da kesinlikle kendisine katılıyorum
gelinliklerimin parasını ben veririm diyor o da çok iyi.
2 farklı düğün olmasına gerek yok aslında tek bir düğün onun istediği gibi olursa ikinci düğüne gerek olmaz zaten.

problem çözüldü. kezban falan değildir.
"5 yaşımdan beri hangi gelinliği giyeceğime karar veremiyorum, şu an 21 yaşındayım" diyen, zekası 5 yaşında olan ergendir. bunların hakkında burada başlık açılması bile utanç vesilesi.