Sık geçen başlıklar

dövülerek öldürülen toprak bebek 1

ekşi'de gör
gavur dedikleri, çöküyor dedikleri almanya'dan bir video izledim. hastanenin bir yerinde bebek bırakmak için özel bir bölüm var. gözlerden uzak bir şekilde camı açıp çoçuğu bırakıyorsun. istersen bilgi notu yazıyorsun ama çocuk belli yaşa gelene kadar paylaşılmıyor bu bilgi. camı kapatıp gittiğinde ilgili kişiye uyarı gidiyor ve çocuğu alıyor. kimsenin bırakanı gördüğü yok.dışardan bakınca çok vahşi bir işlem gibi duruyor fakat çocukların hayat hakkı elinden alınmıyor en azından.