Sık geçen başlıklar

dördüncü saray nereye yapılsın 1

ekşi'de gör
benim fikrim pamukkale travertenlerinin üst kısmına yapılması gerektiği.

orayı avamlara (halk) kapatıp, tamamen kesme taştan bölgeyle bütünleşen tarihi görünümlü bir saray iyi olurdu.

babil'in asma bahçeleri gibi olur, hatta rte o travertenlerin üzerine yanlamasına yatıp üzüm yerken bir poz verse dünya çatır çatır çatlar.