Sık geçen başlıklar

döneminin en baba telefonları 2

ekşi'de gör
(bkz: nokia 3310)
zamanın zamanında 700 milyon lira idi. birgün minibüse bindim ve yolculuk yapıyorum. 3310'un da ilk çıktığı zamanlar. bir nokia melodisi çaldı. şoför dahil herkes telefonunu çıkarıp "acaba benimki mi çalıyor?" bakışı attı. o zaman demiştim ki: "telefon denilen alet bundan daha ileriye gidemez, gelebileceği son noktaya gelmiştir!"
işte burada da; benim vizyonum, ileri görüşlülüğüm ve inovasyon bilgim açıkça belli oldu.