yeniyuzyıl üniversitesinde eczacılık okuyan bir arkadaşım vardı. mezuniyetinden sonra bir süre iş bulamadı, halbuki tanıdığımız diğer eczacılar çatır çatır iş buluyordu. bir gün sorduk:
-cv'nde burslu diye belirttin mi?
+yoo!
-aaaa! kız belirtsene! burslu yaz hemen yanına.
kız cv'sine öğrenimini burslu diye belirtti ve 2 hafta sonra iş buldu, bingo!
bundan çıkan sonuç şu: işverenler bakıyorlar! vallahi ben olsam ben de bakarım. bu kız eczacılık okumuş da, 5 matematik netiyle mi okumuş 30 matematik netiyle mi okumuş, kafası gerçekten çalışıyor mu sorularına verilecek cevap önemli!
edit: bilkent başlığında yeniyüzyıl örneği vermek garip oldu arkadaşlar tamam, tamam, çok haklısınız. ama siz ana fikre odaklanın swh
29.09.2018 · 6. sıra
biryayburcukadini
28.09.2018 08:36 ~ 09:54