şaşırmayın buna, neden şaşırıyorsunuz ki???
temmuz ayında ayasofya konusunun görüşüldüğü danıştay davasını hatırlayın.
davada danıştay savcısı "kral çıplak" diyerek; "ayasofya'yı açmak cumhurbaşkanlığının takdirindedir" şeklinde görüş bildirmişti.
davaya müdahil olan cumhurbaşkanlığı makamı da yaptığı savunmada "davanın reddini" talep etmişti.
yani tavşana kaç, tazıya tut dediler resmen ve kamuoyunu 2 ay dolu dolu oyaladılar.
cumhurbaşkanlığının itirazına şaşıranın ben de aklına şaşırırım...
yalnız iyi güldüm gece gece. fanatik akp'li iki arkadaşı aradım dedim ki; "ayasofya'nın açılmasına itiraz etmişler, kim itiraz etmiş olabilir" diye sordum.
aldığım cevaplar;
-yunanlılar,
-chp,
-fetö,
-dhkpc ve pkk...
adamlara tayyip itiraz etmiş dedim inanmadılar, ama birisi "reisin vardır bir bildiği" dedi. iyi güldüm yeminle...
10.09.2020 · 18. sıra
altay horda
09.09.2020 00:01