Sık geçen başlıklar

cumhurbaşkanlığının ayasofya kararına itirazı 1

ekşi'de gör
şaşırmayın buna, neden şaşırıyorsunuz ki???

temmuz ayında ayasofya konusunun görüşüldüğü danıştay davasını hatırlayın.

davada danıştay savcısı "kral çıplak" diyerek; "ayasofya'yı açmak cumhurbaşkanlığının takdirindedir" şeklinde görüş bildirmişti.

davaya müdahil olan cumhurbaşkanlığı makamı da yaptığı savunmada "davanın reddini" talep etmişti.

yani tavşana kaç, tazıya tut dediler resmen ve kamuoyunu 2 ay dolu dolu oyaladılar.

cumhurbaşkanlığının itirazına şaşıranın ben de aklına şaşırırım...

yalnız iyi güldüm gece gece. fanatik akp'li iki arkadaşı aradım dedim ki; "ayasofya'nın açılmasına itiraz etmişler, kim itiraz etmiş olabilir" diye sordum.

aldığım cevaplar;
-yunanlılar,
-chp,
-fetö,
-dhkpc ve pkk...

adamlara tayyip itiraz etmiş dedim inanmadılar, ama birisi "reisin vardır bir bildiği" dedi. iyi güldüm yeminle...