o dönemde 2 yıllık okul mezunlarının da asteğmen olarak askerlik yapabildiğini bilmeyen göt kılları tarafından üniversite mezunu olduğunu ispatlamak için kullanılan fotoğraf.
ben de yüksek lisansa askerlik fotoğrafımla başvurmuştum zaten. hatta bölümde bir abi var, sırf binbaşı olduğu için doktoraya başlattılar.
09.10.2017 · 31. sıra
pine
08.10.2017 16:07