Sık geçen başlıklar

covid-19'un ikinci dalgası 1

ekşi'de gör
insanoğlu bir şekilde bu virüsle hayatını devam ettirmek zorunda değil. hükumet bu yüzden var. devlet bu yüzden var. her türlü önlemi, her türlü tedbiri almak zorunda. gerekirse pandemi süresince maaşları devlet ödeyecek, bu kadar basit. ödeyemezse de siktir olup gidecek. sakın "devam etmemiz lazım" "geçtiğimiz iki ayı telafi etmek için herkes var gücüyle çalışacak" diyen orospu çocuğu patronlara bakmayın. olması gereken bu değil. sizi öyle bir alıştırmışlar ki, şu durumu bile normalize ediyorsunuz. etmeyin.

edit: muhahahahaha adamlar delirmiş. kimse çalışmazsa, tedarik durursa, üretim olmazsa, elektrik su olmazsa nasıl olacakmış mış mış. yahu bu dediğimden bu mu anlaşılıyor? adam sms'le kaç milyon lira topladı, ne tür bir yardım etti sana, 5 tane dandik maske göndermek hariç? sen sanıyor musun ki şu pandemide herifler ihtişamından ödün veriyor? hani nerede sosyal devlet? hani nerde şirketlere, kobilere yardım? elin almanı, amerikalısı nasıl açıklıyor trilyon dolarlık euroluk yardım paketleri, hani nerde senin devletin angut?