benim anlamadigim ortada bir asi, yuzde yuz ise yarayan bir ilac vs yok, virusun bir yere gittigi de yok. tedbirlerden dolayi yayilma hizi yavasladi sadece. nasil normallesecek her sey? normallestigi anda yine salginin 2. dalgasi baslamayacak mi?
edit: "evde mi otursun insanlar yillarca, bunu mu istiyorsun ha?"dan tut "senin tuzun kuru, butun gun yan gel yat netflix izle tabii"ye kadar bir suru mesaj aldim. ben sadece gercegi hatirlattim, bana kizmissiniz ama sinirlendiginiz durum aslinda normale donmek icin bir cozumun olmadigi gercegi ve bunun hissettirdigi caresizlik. "yeni normal"e adapte olmak zorundayiz ama bu yeni normal hayatin her alanina nasil uygulanabilir bilmiyorum.
30.04.2020 · 38. sıra
struct
29.04.2020 13:14 ~ 17:07