müjde...!!!
hem de a haber müjdesi.
artık covid haritasında kırmızı renkli iller değerlendirilirken, yüzbinde 100 değil, yüzbinde 200 covid oranı baz alınacakmış.
lan ne kadar süper bişey bu ya.
neden bizim aklımıza gelmedi ki?
milleti aşılayıp vaka sayısının önüne geçmek yerine kırmızı olan illerin vaka sayısı değerlendirme rakamını iki misline çıkarıp memleketi sarı ve mavi renklere döndürecekler...
ya arkadaş gülmekten yazamıyorum.
peki ya sonra, 200'ü de geçen pek çok il kırmızıya dönünce ne olacak?
o zaman da 500 yaparsınız renk katsayısını olur biter.
24.03.2021 · 16. sıra
altay horda
23.03.2021 09:43