aşı olan kişi nasıl tüm riskleri göze alıp aşıyı olabiliyorsa, ben de tüm riskleri alıp aşı olmamayı (en azından aşının tam olarak güvenli bir şekilde üretilebildiği zamana kadar) tercih ediyorum.
edit:
ayrıca çok alakası yok ama size bir olaydan bahsedeyim. şimdi sonuçta bu tıbbi ve bilimsel bir olay. aşı da sürekli geliştirilmeye devam ediliyor ve edilecek. ben keratokonus hastası bir bireyim. bundan 8 sene önce keratokonus hastalarına kornea nakli veya mercek altı ring uygulaması yapılıyor ve tek yöntem buydu. ben bilime güvenerek bu operasyonu yaptırmadım. şu an çok daha mantıklı olan crosslink ve notouch gibi teknolojiler ve yöntemler mevcut. şimdi ise tek çare olarak sunulan mercek altı ring işlemleri primitif kalıyor ve çoğu doktor önermiyor. her yöntem zamanının en iyisi olabilir. şu anın en iyi aşısı bunlar evet ama ben biraz daha bekleyeceğim.
22.06.2021 · 27. sıra
education
21.06.2021 00:20 ~ 00:28