aşı kardeşim aşı.
aşıyı çok yakından takip ediyorum. günde 700 bin doz ile başladığımız serüven birden 400 bine son günlerde ise 200 bine indi.
e üzerine bir de kongreler, yok otel partileri derken...
halk dikkat etmiyor. arkadaşlar halk hiçbir ülkede dikkat etmiyor. elin amerikalısı kıçına bile takmıyor mesela maskeyi biz ise maskeyi yolda yürürken bile çıkarmıyoruz.
ama amerikalılar günde 3 milyon doz aşı vuruyor dile kolay üç milyon yahu. biz de gidip o kadar vuralım demiyoruz ama hızlanmalıyız. inanılmaz yavaşladı.
öyle yasaklarla milleti eve tıkarak olacak iş değil bu. yasak konulacaksa sokakta hava almaya değil kalabalığa, grup halinde toplanmaya konulmalı (lebaleb saçmalıkları, otel partileri, grup halinde ev gezmeleri)
tek çözüm aşı, hızlı aşılanma.
02.04.2021 · 41. sıra
nebekliyodunki
01.04.2021 00:01 ~ 00:02