vergiyle falan alakası yoktur.
alışmışlar memlekette parası bol bir kesim var. onlara ne kitlersek kardır anlayışı var.
örnekler verelim.
alışveriş sitemiz. amazon.de
ayakkabımız adidas beyaz erkek koşu ayakkabısı ıd9432 x_plrboost cblack/g
amazon almanya fiyatı 119.99 eur. yaklaşık 4000 tl. görsel
şimdi boyner den aynı modele bakıyoruz. 3699 tl. yurt içinden almak daha ucuz
( amazon getirirken vergi vs ekliyordur herhalde) görsel
ikinci örnek camper ayakkabı
amazon almanya fiyatı 126euro. yaklaşık 4000 tl görsel
boyner de fiyatı 4999 tl görsel
şimdi columbia dan bir ayakkabı
amazon almanya fiyatı 93 eur, yaklaşık 3300 tl görsel
yurt içi fiyatı ise 7700 görsel
2 katından fazla. dediğim gibi zengin bir kesim var nasıl olsa üçe beşe bakmaz, ne fiyat koysak satarız diye düşünmüşler.
vergi konusunu hikaye olduğu başka markalara bakarak anlaşılıyor.
bir ilave daha yapayım. biz ürünleri alırken birer adet son kullanıcı olarak alıyoruz. onlar ise toptan aldıkları için en az %50 de oradan kazanıyorlar. ona rağmen tek tek aldığımız ürünler onların toptan aldığı ürünlerden en az yarı yarıya daha ucuz.
30.01.2024 · 12. sıra
denizci14
29.01.2024 00:02 ~ 00:14