Sık geçen başlıklar

coca-cola zero'nun isminin değişmesi 1

ekşi'de gör
üst düzey, bu ülkenin marka yöneticilerinin seviyesinin baya üzerinde bir vizyonun çalışmasıdır. üstteki entry'de belirtildiği gibi, ürün çok fazla tercih ediyor ve artık yalnızca "zero" şeklinde anılıyor olduğu için, zero markasının coca-cola markasının önüne geçtiği düşünülerek böyle bir değişiklik yapıldı. bu kendini bacağına sıkmak değil, aksine kendi markanı korumaktır. kendi yarattığın üründen bile olsa.