kıyamam koç'uma niye pkk'ya gitmedi ki :(
panpalarımı burdan kutluyorum:)
kekolar ne eziksiniz la hep bir yerlerden mağdur olmayı nasıl başarıyorsunuz hep merak etmişimdir.insanın biraz onuru olur da mallığını bu kadar afişe etmez :)
10.09.2016 · 23. sıra
aksaktimur
13:32 ~ 13:38