Sık geçen başlıklar

cinemaximum'a haksızlık yapılması 1

ekşi'de gör
bu ülkenin sermayesinin dışarı aktığı hiçbir şey için duyar kasmaya gerek yok. elin korelisinin cebine girecek para azalacak diye üzülecek halimiz yok.

kapitalist düzende olan taraflara değil, tüketicilere olur. o yüzden tek bir gerçek varsa o da (bkz: sinema izleyicisine haksızlık yapılması) veya (bkz: yapımcı yayıncıya, yayıncı tüketiciye, sonra herkes tüketiciye)

merak etmeyelim bunun sonunda olan ne mars gruba, ne yapımcılara olur, olan yine sinema severlere yani tüketiciye olur. 3 vakte kadar göreceğiz.