Sık geçen başlıklar

cin konuşturan hoca 1

ekşi'de gör
youtube'de dolaşırken denk geldiğim ilginç bir hoca.
and the oscar goes to:
https://youtu.be/_p_uezgllrm

alttaki yorumlarda buna inanan bir sürü insan olduğu anlaşılıyor. yazık.

ara sıra yavaş demesinin sebebi komşular gelmesin diye sanırım.

edit: yahu ateist cin mi olur. bu zaten kafadan sakat bir olay.
düşünsenize niye ateist oldun diye soruyorsun. olağanüstü şeylere inanmıyorum ben diyor. adhdksşaşa

başlığı “aynen diyen cin” olarak değiştirebilir miyiz lütfen.